top of page
Vyhledat
  • Stephen Cook ,R7

2012 Rozhovor: Cobra - část 1/2


COBRA je kódové označení pro compression break through.

Cobra je plejádský kontaktér, který říká, že byl v kontaktu s podzemím již více než 35 let.

Cobra řekl, že si přeje zůstat v anonymitě a má probíhající komunikaci s bytostmi z Planety X, které pomáhají hnutí odporu.

Jeho úlohou jako zástupce pozemské sítě Agarthan a lehkých sil, se snaží připravit lidstvo na posun vědomí směrem nahoru a také na nadcházející horizont událostí.

 

Řekl jste, že Cobra je zkratka pro "compression break through " a také jste vysvětlil na svém blogu ( http://2012portal.blogspot.cz ), co to ​​znamená.

Ale proč sis vybral zrovna tohle jméno? Dalo by se říct, že slovo Cobra obsahuje mírný prvek strachu - nebezpečný a jedovatý had; silný Iluminátský symbol....

C: Cobra je také symbolem pro Kundalini, sílu osvícení, sílu osvobození a svobodu.

A ano, je to nebezpečné. Také pro ně Cobra představuje mírný prvek strachu ,všichni mají důvod se bát ...

Proč je nutné, aby jste si zachovali svou identitu v tajnosti?

C: Vzhledem k mému poslání, kdy mi bylo vyhrožováno, byl jsem fyzicky napadnut a vyslýchán. Lidé kteří ke mě byli milí, byli krutě fyzicky mučeni . Myslím, že to je dost dobrý důvod, abych svou totožnost držel v tajnosti. Já odhalím kdo jsem až po té, co bude Cabala odstraněna. Než se to stane,neodhalím o sobě žádné podrobnosti.

C:. Pro ​​většinu lidí je tato válka za svobodu jako videohra, nebo dobrý sci-fi román, který četli na internetu. Pro ty, kteří se na tom podílejí přímo v zákulisí, to je velmi reálné a může být i nebezpečné. Já sdílím pouze Intel zprávy které mám a lidé si o tom všem budou muset udělat svůj vlastní názor.

Takže, proč jste byl vybrán jako posel?

C: Za prvé, já jsem dobrý osobní přítel Michaela a některých dalších seniorů na nejvyšší úrovni uvnitř hnutí odporu.

Za druhé, jsem expert na informační války a mohu hodně pomoci s mými odbornými znalostmi v této oblasti a podílet se na konečném vítězství Světla.

Ale vy jste řekl, že jste se setkal s "Michaelem" jen jednou v roce 1977?

C: Má další schůzka s Michaelem byla utajovaná skutečnost.

A co myslíš tím "informační války".?

C: Informační válka je válka mezi silami světla a silami temnoty v oblasti zpravodajských služeb / kontrarozvědky .

Jak víme, že nejste disinfo. (dezinformátor) ?

Kde čerpáte takové podrobnosti ?

C: Já v mých silách, aby Intel zprávy které Vám podávám pocházeli z důvěryhodných zdrojů. Nicméně, je třeba zkontrolovat můj Intel (a jakýkoli i jiný Intel ) s kombinací se svou intuicí a racionální myslí. Tato kombinace je klíčem (pokud jde o to), jak rozeznat disinfo.

S větší praxí můžete být potom docela přesní.

Mé zdroje jsou:.. Přímé Intel zprávy od Plejáďanů, přímý intel od národního odporu a mých informačních zdrojů s připojením hluboko uvnitř okultní ekonomiky a abecedy agentur.

Proč váš blog obsahuje také tajný kód? Myslím, že to musí být trochu tmavé straně zřejmé , ne?

C: Je to praktický způsob komunikace pro mnoho dělníků odporu najednou. Mohou získat aktualizace jednoduše tím, že kontrolují můj blog. Citlivá intel jsou samozřejmě přenášeny jinými prostředky. Tmaví agenti nikdy nebudou schopni rozlousknout tento kód, a to i v případě, že by se jim to povedlo, nijak by jim to nepomohlo. Ve skutečnosti by to v nich vyvolalo ještě větší strach, protože kód obsahuje Intel o jejich vlastním pádu.

Ale vy se nyní také obracíte na širší veřejnost. Takže je to divné, z jedné strany jsou zprávy velmi veřejné a některé mají přísně tajné účel. Druh neobvyklého mixu v jednom blogu, nemyslíte?

C: Je čas pro širokou veřejnost, aby si byli vědomi hnutí odporu

Co můžete odhalit ze svých současných nebo minulých rolí ve vašem životě, ať už v kariéře či jinak, kdy jste se rozhodnul že budete pomáhat lidem, nebo že bude vystupovat jako důvěryhodný zdroj. ?

C:. Nic

Jasně jste řekl, že nejste vojenská osoba, takže co děláte / co legitimního nabízíte hnutí odporu?

C: Já s nimi spolupracuji několik let a oni mě prověřili důkladně, když jsem vynikal v některých speciálních operacích.

Například jsem pomáhal při vyjednávání o vzdání se některých špičkových členů Cabaly.

Také jste řekl, že hnutí odporu žije v podzemních bytech v horní části zemské kůry v Himalájích, v blízkosti Kongka-La ve východním Ladaku, a pod Bora Bora Island a že mají stálý fyzický kontakt s plejádskou základnou na obou místech. Můžeš mi říct víc?

C: Uvedl jsem místa pro plejádské podzemní základny. Odpor má své hlavní základny pod některými většími metropolitními městy.

Mluvil jste o "Michaelovi" a začátku hnutí odporu v roce 1977.

Psal jste, jako byste tam byli? Byl jsi u toho?

C: Ano, setkal jsem se s Michaelem jednou v roce 1977 v podzemní základně pod New Yorkem.

Řikal jste, že je "dobrý přítel."?

C: Bohužel to nemohu vysvětlit dále.

Michael stále vede odpor.?

C: Ano.

Pokud ano, pak jste s ním pracoval a v odporu hnutí více než 35 let, je to pravda? Pokud ne, jak dlouho jste byl zapojen? A jak jste se poprvé zapojil?

C: Nepracuji pro ně. Pracujeme společně. Po tomto počátečním kontaktu, jsem nebyl zapojen po mnoho let. Aktivněji jsem se zapojil v posledních dvou desetiletích. Mé aktivní zapojení začalo když mi odpor nabídl mi ochranu, když mě napadli členové Cabaly poté, co jsem o nich vydal nějaké citlivé Intel pro širokou veřejnost.

 

Chcete-li číst celou první část, klikněte ZDE

225 zobrazení0 komentářů
bottom of page